O projektu

Pedagoški vodje v šoli 21. stoletja zagotavljate skladnost številnih vidikov dela na šoli, še posebej pa so vaša prizadevanja usmerjena v izboljšanje kakovosti učenja in poučevanja, podprta s samoevalvacijo – ugotavljanjem, zagotavljanjem in izboljšanjem kakovosti vzgojno-izobraževalnega dela.

Spletna platforma KAKO? predstavlja dinamično učno okolje, ki vsebuje motivacijske videe, vizualno ter drugo gradivo za izvedbo delavnic z učitelji, učenci in starši. 

Ravnatelj/-ica bo ob podpori tega gradiva lahko:

  • ustvarjal/-a vključujoče učno okolje, kjer bodo učitelji s svojim aktivnim sodelovanjem prispevali h kakovostnemu načrtovanju in izvajanju pedagoškega procesa,
  • spodbujal/-a, usmerjal/-a in zagotavljal/-a profesionalno učenje in delovanje učiteljev,
  • pripomogel/-a k dvigu kakovosti dela učiteljev z uvajanjem sodobnih učnih pristopov,
  • spremljal/-a delo strokovnih delavcev in na ta način prispeval/-a k izboljševanju učenja vseh učencev ter dvigu ravni kakovosti znanja,  
  • pripomogel/-a k oblikovanju učinkovitega učnega okolja, kjer bodo učenci v središču učnega procesa,
  • sistematično ugotavljal/-a in zagotavljal/-a kakovost s samoevalvacijo ter
  • okrepil/-a svojo strokovno avtoriteto na področju pedagoškega vodenja.

Avtorji: dr. Ada Holcar Brunauer, Saša Kregar, mag. Špela Drstvenšek, Primož Krašna, dr. Nina Novak

Design: Kofein dizajn, d. o. o.

Spletna postavitev: Augmentech, d. o. o.

Kakovostno Ambiciozno Kreativno Organizirano

Zagotovo si vsaka ravnateljica, vsak ravnatelj želi dobro voditi šolo in pustiti pečat v njeni zgodovini. Izzivi, pred katere vas postavlja današnja družba pa niso enostavni, pravzaprav so zelo zahtevni. Radi bi vam prišli naproti pri eni od vaših temeljnih nalog, to je pri pedagoškem vodenju. Za izhodišče smo vzeli 8 vprašanj in ob njih pripravili podporna gradiva, ki naj vam in vašim učiteljem delujejo kot spodbuda in izziv pri prepoznavanju šibkih in močnih področij.